‘Mensen willen niet van een standaard wit bordje eten, maar verrast worden door de presentatie’

‘‘TOF is een pop-uprestaurant waarbij bij elke gang een nieuwe tafel naar binnen wordt gerold, onder begeleiding van licht, geluid, beeld en special effects. Het is echt een totaalbeleving: al je zintuigen worden geprikkeld. Op een TOF-avond krijg je in totaal zeven tafels voorgeschoteld, waarbij elke tafel, elke gang, staat voor een van de zeven zonden. Gebakken coquilles met tartaar van coquille, gebakken garnaal en spiegelei verbeelden bijvoorbeeld ijdelheid. Op de tafel komt dan een spiegel, waar we vervolgens het gerecht op serveren. Ook bij evenementen die we vanuit ons moederbedrijf Excellenz-Group verzorgen, merken we dat presentatie steeds belangrijker wordt. Mensen willen niet alles van een standaard wit bordje eten, maar verrast worden met de manier waarop het eten wordt geserveerd.

En tijdens de feestdagen geldt dat extra, dan zorgen we voor een nog net iets luxere uitstraling. Wij staan erom bekend dat we catering kunnen verzorgen voor elk budget. Ook als dat budget relatief laag is, is het eten goed en geven we er met de nodige creativiteit een feestelijk tintje aan. Sowieso is elke cateringklus maatwerk. We hebben een standaard­assortiment op de site staan, maar dat kan volledig aan de wensen van de klant worden aangepast. Met kerst is er traditiegetrouw veel vraag naar wild. Dit jaar merken we ook veel aandacht voor biologisch eten en duurzaamheid. Een andere ‘trend’ is dat mensen hun kerstborrel of -diner steeds later boeken. Gelukkig zijn we flexibel genoeg om ook op lastminute­boekingen in te spelen.”